TERVETULOA ASIAKASPALVELUN TULEVAISUUTEEN

Asiakaspalvelun maailma on muutoksessa. Asiakkaiden valta kasvaa, kilpailu kiristyy. Ihmiset arvostavat kokonaisvaltaisia kokemuksia, eivät vain tarvitsemiaan tuotteita. Maailmassa, jossa yksittäisen ihmisen asiakaskokemus voi päätyä miljoonien tietoisuuteen, asiakaspalvelun laatu voi aidosti luoda kilpailukykyä tai olla kasvun rajoite. Meidän tehtävämme on luoda kilpailukykyä rohkealla asenteella ja jättää asiakkaillesi positiivisia muistijälkiä niin, että hän ottaa yhteyttä seuraavallakin kerralla. Asiakkailla on valta ja vastuu käyttää ääntään tai jalkojaan, mikäli kokemus ja olettamus palvelusta eivät kohtaa.

Myynti ja asiakaspalvelu ovat saman kolikon eri puolia

Tuotamme myynnillistä ja monikanavaista asiakaspalvelua haluamallasi tavalla. Räätälöimme ratkaisuja, jotka parantavat asiakaspalvelun laatua, tehostavat toimintaa ja kasvattavat yrityksesi arvoa. Päämäärämme on tuottaa asiakaspalvelua sellaisella erinomaisuudella, että voit huoletta uskoa omat asiakkaasi käsiimme.

Ympärivuorokautisuus ja monikielisyys ovat tämän päivän normeja

Elämme itse koko ajan asiakaspalvelun arkea, sillä olemme merkittävä asiakaspalvelutoimija. Meillä on 500 omaa asiakaspalvelijaa tuottamassa 24/7 –palvelua neljässä eri palvelukeskuksessamme. Siksi myös löydämme hyviä tekijöitä. Rekrytointiprosessimme on tehokas ja luotettava. Käytämme videohaastattelua ja halutessasi myös testaamme hakijan tarkoin soveltuvuustestein. Parhaimmillaan löydämme sinulle työntekijän jopa vuorokaudessa. Asenne ratkaisee, eikä mikään haaste ole meille liian suuri.

New Call-to-action

Ota yhteyttä