hyllytyspalvelu
Täydet hyllyt, tyytyväiset asiakkaat
Tyhjät hyllyt nakertavat asiakaskokemusta ja myyntiä. Me varmistamme, että tuotteet ovat paikoillaan silloin kun niiden kuuluukin. Joka aamu, ilman säätöä.

Pidä hyllyt täynnä ja asiakaskokemus kunnossa.
Valitettavan moni kaupan asiakas törmää yhä tyhjiin hyllyihin. Tuote on loppu, tai sitä ei ole ehditty hyllyttää ajoissa – ja asiakas suuntaa kilpailijalle. Peltimyynti ei ole pelkästään harmitus, vaan suora lovi kassaan ja brändiin.
Baronan ulkoistettu hyllytyspalvelu ratkaisee tämän haasteen. Kokenut tiimimme saapuu aikaisin aamulla ja hoitaa peruskuorman kuntoon ennen asiakasvirtoja. Hyllyt ovat järjestyksessä,ostokokemus kunnossa ja saldot pitävät.
Mitä hyötyä hyllytyspalvelusta on?
Kun täydennys toimii ja tuotteet ovat omilla paikoillaan heti aamusta, myymälän arki sujuu ja asiakaskokemus paranee. Baronan hyllytyspalvelun avulla varmistat, että perusasiat ovat kunnossa joka päivä.
Kun täydennys toteutuu suunnitellusti, hyllyihin päätyy se, mitä asiakkaat etsivät, silloin kun he sitä tarvitsevat. Tämä vähentää tilanteita, joissa myynti jää tekemättä, ja parantaa samalla tuotekiertoa ja myyntikatetta.
Kun tuotteet ovat paikoillaan heti aamusta, myös ruoan verkkokaupan keräily pääsee käyntiin ilman viiveitä tai virheitä. Varmistamme, että hyllyt ovat valmiina ennen kuin tilaukset alkavat kasaantua. Kun hyllyttäjät tuntevat myymälän, siirtyminen keräilytehtäviin käy sujuvasti. Tämä tuo nopeutta, tarkkuutta ja parempaa palvelua asiakkaalle.
Kun tuotteet siirtyvät hyllyyn järjestelmällisesti ja oikein, saldot pysyvät kunnossa. Tämä vähentää virheellisiä täydennystilauksia, ehkäisee hävikkiä ja tuo luotettavuutta koko toimitusketjuun.
Täydet hyllyt kannustavat ostamaan enemmän. Kun asiakas löytää etsimänsä tuotteen vaivatta, on todennäköisempää, että ostoskoriin päätyy myös lisätuotteita. Tämä näkyy suoraan myynnin kasvussa.
Kun hyllytyksestä vastaa ulkoistettu ja luotettava tiimi, oma henkilöstösi voi keskittyä siihen missä heillä on suurin vaikutus: asiakaskohtaamisiin, myyntiin ja myymälän kehittämiseen. Myös työvuorosuunnittelu helpottuu, kun resursointi on kumppanin käsissä.
Konkreettiset tulokset asiakkaalle
Baronan mallissa et osta vain työvoimaa – vaan kokonaisratkaisun, joka tuo varmuutta, vapauttaa omaa henkilöstöä ja kehittää koko hyllytysprosessia.
- Aamupainotteinen työaika klo 6–12
Hyllytys ajoittuu varhaiseen päivään, jolloin myymälä on valmiimpi heti aamusta alkaen myös verkkokauppakeräilyn tarpeisiin. - Tiiminvetäjä mukana kentällä
Jokaisessa kohteessa työskentelee tiiminvetäjä, joka vastaa työvuorosuunnittelusta, henkilöstön koulutuksesta ja sujuvasta yhteistyöstä myymälän johdon kanssa. - Skaalautuva tiimi tarpeen mukaan
Hyllytystiimin koko mukautuu kuorman ja kaupan mukaan. Tarvittaessa mukana on 2 tai 20 tekijää. Volyymivaihtelut, kiireavun tarve ja tuuraukset hoituvat joustavasti. - Suoriteperusteinen palvelumalli
Maksat vain toteutuneesta työstä. Ei tyhjiä tunteja tai ylimääräistä hallintoa, vain tehokasta tekemistä ja selkeä kustannusrakenne. - Hyllytys-app tukena kehittämisessä
Baronan oma sovellus kerää tarkkaa dataa hyllyttämisestä ja tuo näkyvyyttä työn etenemiseen, haastekohtiin ja kuormien ennakointiin. Tieto auttaa kehittämään myymälän toimintaa faktapohjaisesti.

Kiinnostuitko hyllytyspalvelusta?
Ota yhteyttä, niin keskustellaan tarkemmin.

Haluatko laajentaa yhteistyötä?
Baronan hyllytyspalvelu toimii saumattomasti yhteen muiden kaupan alan palveluidemme kanssa. Tutustu myös:

Henkilöstövuokraus
Kun aika, kustannukset tai osaajien saatavuus haastavat, henkilöstövuokraus tuo joustavia ratkaisuja. Nopeasti ja hallitusti.

Kaupan alan ulkoistaminen
Kaupassa arki elää jatkuvasti. Baronan kaupan alan ulkoistuspalvelut tuovat tehoa ja ennustettavuutta päivittäistavarakaupan ja erikoiskaupan arkee

Logistiikan ulkoistaminen
Logistiikan ulkoistusratkaisumme yhdistävät käytännön osaamisemme edistyneeseen teknologiaan. Rakennetaan yhdessä ratkaisu, joka vastaa juuri teidän tarpeisiinne.