Hyppää sisältöön

IT-ulkoistaminen ja Help Desk

Ulkoistamispalvelut, jotka skaalautuvat kanssanne

IT-palvelujen ulkoistaminen luotettavasti ja kustannustehokkaasti. Tukea tarjolla ympäri vuorokauden. IT-ulkoistamispalvelumme mukautuvat liiketoimintanne rytmiin ja vapauttavat teidät keskittymään olennaiseen.

IT-ulkoistamisen palvelut Baronalta

IT-ulkoistamisen hyödyt

Usein IT-palvelut muodostuvat ajan saatossa yhdistelmäksi kiirettä, kuormitusta ja epämääräisiä vasteaikoja. Ongelmia ratkotaan irrallisesti, dokumentaatio puuttuu ja tuki elää omaa elämäänsä.

IT-ulkoistuspalvelu on aidosti läpinäkyvä, ennakoitava ja jatkuvasti saavutettavissa. Asiakkaanne kiittävät, kun asiantuntijuus kohtaa toimivan palvelumallin. Lopputuloksena on moderni asiakaskokemus.

Yhteistyömallit toimivat, ja kaikki on sujunut todella hyvin. Saamme nopeasti vastauksia, kun niitä tarvitsemme. Korostaisin Baronan joustavuutta ja mukautuvuutta tarpeisiimme.

Minna Nousiainen

Saamme nopeasti vastauksia, kun niitä tarvitsemme. Korostaisin Baronan joustavuutta ja mukautuvuutta tarpeisiimme. Lisäksi meillä on hauskaa yhdessä.

Minna Nousiainen

Senior vice president, End user services, Enfo

Haasteita, joita olemme ratkaisseet

Kun tukitiimi hukkuu tiketteihin ja vasteajat venyvät, me otamme volyymipiikit haltuun. Varmistamme, että asiakas saa vastauksen ajallaan.

Joskus IT-kulut vaihtelevat kuukaudesta toiseen eikä budjetointi onnistu tarkasti. Tällöin valitsemme yhdessä hinnoittelumallin, joka tuo ennakoitavuutta, selkeyttä ja läpinäkyvyyttä kustannuksiin, ilman yllätyksiä.

Joskus palvelua saatetaan tuottaa useista paikoista eri tavoin ja kokonaiskuva puuttuu. Ulkoistamisen avulla luomme keskitetyn, hallitun ja läpinäkyvän palvelukokonaisuuden, joka toimii yhtenäisellä mallilla, missä ja milloin tahansa.

Kumppanuudet kehittyvät liiketoiminnan mukana. Joskus on hyvä pysähtyä arvioimaan, onko nykyinen malli yhä paras mahdollinen. Me tuemme arviointityössä asiantuntevasti ja läpinäkyvästi, oli kyse pienistä tarkistuksista tai suuremmasta kehitystarpeesta.

IT-ulkoistus ei aina tarkoita suurta muutosta, vaan joskus se tarkoittaa keskustelua nykytilasta. Meidän tehtävämme on auttaa sinua arvioimaan, palveleeko nykyinen ratkaisu aidosti liiketoimintanne tavoitteita. Jos palvelee, hienoa. Jos ei, katsotaan yhdessä parempi malli.

Usein IT-palvelut muodostuvat ajan saatossa yhdistelmäksi kiirettä, kuormitusta ja epämääräisiä vasteaikoja. Ongelmia ratkotaan irrallisesti, dokumentaatio puuttuu ja tuki elää omaa elämäänsä.

IT-ulkoistuspalvelu on aidosti läpinäkyvä, ennakoitava ja jatkuvasti saavutettavissa. Asiakkaanne kiittävät, kun asiantuntijuus kohtaa toimivan palvelumallin. Lopputuloksena on moderni asiakaskokemus.

Kokemuksia IT-ulkoistamisesta

Yhteistyömme Enfon kanssa on hyvä esimerkki onnistuneesta IT-ulkoistamisesta. Enfon loppukäyttäjäpalvelut uudistettiin kokonaisuudessaan ja tulokset näkyivät heti. Asiakastyytyväisyys nousi, vasteajat paranivat ja skaalautuvuus toi selkeitä säästöjä.

IT-ulkoistamisen kustannukset räätälöitävissä tarpeisiisi

Palvelumme on hinnoiteltu aina räätälöidysti vastaamaan asiakkaan erilaisiin palvelutarpeisiin ja volyymeihin.

Suoritepohjainen

€/työpyyntö

Hinta per avattu tai suljettu työpyyntö. Sopii hyvin volyymiltaan vaihtelevaan ympäristöön.

Tuntiveloitus

€/tunti

Joustava ja läpinäkyvä tapa hallita kustannuksia.

Käyttäjä- tai laitekohtainen

€/käyttäjä tai laite

Helppo budjetoida, skaalautuu käyttäjämäärän mukaan.

Kiinteä kuukausihinta

€/kuukausi

Soveltuu erityisesti ympärivuorokautisiin palveluihin ja laajoihin kokonaisuuksiin.

Ota yhteyttä

Ulkoistaminen ei ole aina mustavalkoinen valinta. Se voi olla myös nykytilan kartoitus, vaihtoehtojen puntarointi ja uusien näkökulmien avaaminen. Olitpa vaihtamassa toimittajaa tai vasta miettimässä kumppania, olemme tukenasi. 

Haluatko kuulla, miltä teidän IT-ulkoistamisenne voisi näyttää? Soita meille tai jätä yhteydenottopyyntö lomakkeella, niin otamme pian yhteyttä. 

Paranna työyhteisön viestintää ja asiakaspalvelua ruotsin kielen koulutuksella

Baronan asiantuntijAlta

Milloin ulkoistaminen kannattaa?

”Ulkoistaminen kannattaa silloin, kun halutaan keskittyä ydinliiketoimintaan ja tuoda ennakoitavuutta sekä tehokkuutta tukitoimintoihin”, kirjoittaa liiketoimintajohtaja Janne Heikkilä.

Usein kysytyt kysymykset IT-ulkoistamisesta

Kyllä, voimme rakentaa kevyen aloitusmallin ja skaalata siitä eteenpäin.

Meillä on selkeä transitiomalli, jolla varmistetaan sujuva ja katkeamaton siirtymä.

Kyllä, voimme toimia teidän työkaluissanne tai tarjota omat järjestelmämme.

Saatte käyttöönne reaaliaikaisen näkymän, raportoinnin ja mittarit.

Muita ulkoistamisen palveluitamme

Ulkoistamisen palvelumme kattavat laajasti eri liiketoiminta-alueet. Voitte keskittää tukitoiminnot meille ja keskittyä ydinliiketoimintaan, skaalautuvasti ja hallitusti. 

Ulkoistettu asiakaspalvelu

Ulkoistettu asiakaspalvelu hoitaa asiakkaidesi yhteydenotot puolestasi, laadusta tinkimättä. Asiakaspalvelun ulkoistaminen »

Myynnin ulkoistaminen

Ulkoistettu myynti tuo skaalautuvuutta ja tuloksellisuutta nopeasti. Tuotamme laadukkaita kohtaamisia ja myyntituloksia, joilla on merkitystä.
Myynnin ulkoistaminen »