IT-ulkoistaminen ja Help Desk
Ulkoistamispalvelut, jotka skaalautuvat kanssanne
IT-palvelujen ulkoistaminen luotettavasti ja kustannustehokkaasti. Tukea tarjolla ympäri vuorokauden. IT-ulkoistamispalvelumme mukautuvat liiketoimintanne rytmiin ja vapauttavat teidät keskittymään olennaiseen.

IT-ulkoistamisen hyödyt
Usein IT-palvelut muodostuvat ajan saatossa yhdistelmäksi kiirettä, kuormitusta ja epämääräisiä vasteaikoja. Ongelmia ratkotaan irrallisesti, dokumentaatio puuttuu ja tuki elää omaa elämäänsä.
IT-ulkoistuspalvelu on aidosti läpinäkyvä, ennakoitava ja jatkuvasti saavutettavissa. Asiakkaanne kiittävät, kun asiantuntijuus kohtaa toimivan palvelumallin. Lopputuloksena on moderni asiakaskokemus.
Yhteistyömallit toimivat, ja kaikki on sujunut todella hyvin. Saamme nopeasti vastauksia, kun niitä tarvitsemme. Korostaisin Baronan joustavuutta ja mukautuvuutta tarpeisiimme.

Saamme nopeasti vastauksia, kun niitä tarvitsemme. Korostaisin Baronan joustavuutta ja mukautuvuutta tarpeisiimme. Lisäksi meillä on hauskaa yhdessä.
Minna Nousiainen
Senior vice president, End user services, Enfo
Haasteita, joita olemme ratkaisseet
Kun tukitiimi hukkuu tiketteihin ja vasteajat venyvät, me otamme volyymipiikit haltuun. Varmistamme, että asiakas saa vastauksen ajallaan.
Joskus IT-kulut vaihtelevat kuukaudesta toiseen eikä budjetointi onnistu tarkasti. Tällöin valitsemme yhdessä hinnoittelumallin, joka tuo ennakoitavuutta, selkeyttä ja läpinäkyvyyttä kustannuksiin, ilman yllätyksiä.
Joskus palvelua saatetaan tuottaa useista paikoista eri tavoin ja kokonaiskuva puuttuu. Ulkoistamisen avulla luomme keskitetyn, hallitun ja läpinäkyvän palvelukokonaisuuden, joka toimii yhtenäisellä mallilla, missä ja milloin tahansa.
Kumppanuudet kehittyvät liiketoiminnan mukana. Joskus on hyvä pysähtyä arvioimaan, onko nykyinen malli yhä paras mahdollinen. Me tuemme arviointityössä asiantuntevasti ja läpinäkyvästi, oli kyse pienistä tarkistuksista tai suuremmasta kehitystarpeesta.
IT-ulkoistus ei aina tarkoita suurta muutosta, vaan joskus se tarkoittaa keskustelua nykytilasta. Meidän tehtävämme on auttaa sinua arvioimaan, palveleeko nykyinen ratkaisu aidosti liiketoimintanne tavoitteita. Jos palvelee, hienoa. Jos ei, katsotaan yhdessä parempi malli.
Usein IT-palvelut muodostuvat ajan saatossa yhdistelmäksi kiirettä, kuormitusta ja epämääräisiä vasteaikoja. Ongelmia ratkotaan irrallisesti, dokumentaatio puuttuu ja tuki elää omaa elämäänsä.
IT-ulkoistuspalvelu on aidosti läpinäkyvä, ennakoitava ja jatkuvasti saavutettavissa. Asiakkaanne kiittävät, kun asiantuntijuus kohtaa toimivan palvelumallin. Lopputuloksena on moderni asiakaskokemus.
Kokemuksia IT-ulkoistamisesta
Yhteistyömme Enfon kanssa on hyvä esimerkki onnistuneesta IT-ulkoistamisesta. Enfon loppukäyttäjäpalvelut uudistettiin kokonaisuudessaan ja tulokset näkyivät heti. Asiakastyytyväisyys nousi, vasteajat paranivat ja skaalautuvuus toi selkeitä säästöjä.
IT-ulkoistamisen kustannukset räätälöitävissä tarpeisiisi
Palvelumme on hinnoiteltu aina räätälöidysti vastaamaan asiakkaan erilaisiin palvelutarpeisiin ja volyymeihin.
Suoritepohjainen
€/työpyyntö
Hinta per avattu tai suljettu työpyyntö. Sopii hyvin volyymiltaan vaihtelevaan ympäristöön.
Tuntiveloitus
€/tunti
Joustava ja läpinäkyvä tapa hallita kustannuksia.
Käyttäjä- tai laitekohtainen
€/käyttäjä tai laite
Helppo budjetoida, skaalautuu käyttäjämäärän mukaan.
Kiinteä kuukausihinta
€/kuukausi
Soveltuu erityisesti ympärivuorokautisiin palveluihin ja laajoihin kokonaisuuksiin.
Ota yhteyttä
Ulkoistaminen ei ole aina mustavalkoinen valinta. Se voi olla myös nykytilan kartoitus, vaihtoehtojen puntarointi ja uusien näkökulmien avaaminen. Olitpa vaihtamassa toimittajaa tai vasta miettimässä kumppania, olemme tukenasi.
Haluatko kuulla, miltä teidän IT-ulkoistamisenne voisi näyttää? Soita meille tai jätä yhteydenottopyyntö lomakkeella, niin otamme pian yhteyttä.


Baronan asiantuntijAlta
Milloin ulkoistaminen kannattaa?
”Ulkoistaminen kannattaa silloin, kun halutaan keskittyä ydinliiketoimintaan ja tuoda ennakoitavuutta sekä tehokkuutta tukitoimintoihin”, kirjoittaa liiketoimintajohtaja Janne Heikkilä.
Usein kysytyt kysymykset IT-ulkoistamisesta
Kyllä, voimme rakentaa kevyen aloitusmallin ja skaalata siitä eteenpäin.
Meillä on selkeä transitiomalli, jolla varmistetaan sujuva ja katkeamaton siirtymä.
Kyllä, voimme toimia teidän työkaluissanne tai tarjota omat järjestelmämme.
Saatte käyttöönne reaaliaikaisen näkymän, raportoinnin ja mittarit.
Muita ulkoistamisen palveluitamme
Ulkoistamisen palvelumme kattavat laajasti eri liiketoiminta-alueet. Voitte keskittää tukitoiminnot meille ja keskittyä ydinliiketoimintaan, skaalautuvasti ja hallitusti.

Ulkoistettu asiakaspalvelu
Ulkoistettu asiakaspalvelu hoitaa asiakkaidesi yhteydenotot puolestasi, laadusta tinkimättä. Asiakaspalvelun ulkoistaminen »
Myynnin ulkoistaminen
Ulkoistettu myynti tuo skaalautuvuutta ja tuloksellisuutta nopeasti. Tuotamme laadukkaita kohtaamisia ja myyntituloksia, joilla on merkitystä.
Myynnin ulkoistaminen »